Jouw drukwerk laat je graag op een duurzame en milieuvriendelijke manier regelen. Helemaal top, want ik hou van groen! Zo werken we samen aan jouw marketing én aan een duurzame wereld. Maar hoe duurzaam is al dat papier eigenlijk?
Jouw bedrijf heeft een logo. Een gelikt beeldmerk waaraan klanten je makkelijk kunnen herkennen. Maar jouw bedrijf heeft ook persoonlijkheid en een authentiek verhaal. Je wilt je doelgroep meenemen in jouw gedachten en visie. Dat past niet allemaal in dat ene logo. Nee, die dingen moeten blijken uit jouw merk.
We begrijpen dat je wereld is veranderd. Wij hebben dezelfde ondernemerszorgen als jij. Maar als je nu start met communiceren met je klanten dan blijf je in top of mind.
Je briefpapier printen is een eitje als er een goede kleurenprinter op kantoor staat. Maar ben je geen dief van je eigen portemonnee en zien die prints er wel professioneel uit?
Hoeveel e-mails, blogs, social posts en Google-advertenties zie jij elke dag wel niet voorbijkomen? Allemaal pogingen van bedrijven die onze beperkte aandacht op hun product willen vestigen. Maar we kunnen al die digitale informatie helemaal niet onthouden! Hoe grijp je als ondernemer dan toch de aandacht? Ik denk dat de deurmat dé plek is om je product of boodschap goed op te laten vallen.
CO2-reductie, te veel stikstof, plasticsoep: je krijgt het bijna dagelijks om je oren. En terecht vind ik. Mijn team is daarom al dagelijks duurzaam bezig. Maar natuurlijk zoek ik altijd naar wat ik nog meer kan doen. Zo waren die plastic vensters in enveloppen mij een doorn in het oog. Dáár heb ik nu iets op gevonden!
“Hi ik ben van bedrijf … en bel/mail u om te melden dat er iemand is die de .com variant van jullie domeinnaam wil registreren. Maar omdat u het zogenaamde ‘eerste registratierecht’ heeft ben ik verplicht dit aan u te melden”. Onzin, trap er niet in!
He, wat is dat nou? De Mediagraaf? Jazeker, Van Schaik Grafimedia in Oudewater heet voortaan De Mediagraaf. Wij blijven jouw vertrouwde partner voor print, productie en online. Was er iets mis met de naam Van Schaik Grafimedia? Nou niet direct, maar hij dekt al een hele tijd de lading niet meer. Van een traditionele drukker zijn wij sinds 1987 veranderd in dé grafische output-specialist in print, productie en online. En daarom hebben we nu een nieuwe naam: De Mediagraaf.
VSGM is ISO-12647-2:2013-gecertificeerd. Wij zijn trots dat we door de zware audits heen zijn. Naar schatting heeft in Nederland één op de vijf drukkerijen deze proeve van bekwaamheid doorstaan. En toch verandert en voor onze opdrachtgevers heel weinig. Die kregen hoogwaardig drukwerk in het verleden, die krijgen hoogwaardig drukwerk in de toekomst. Wat is er dan zo bijzonder? Als je de kraan open draait komt er water uit. Tsja, de verbazing ontstaat pas als je de kraan open draait en er géén water uit komt. Datzelfde geldt voor de kwaliteit van het drukwerk wat we bij VSGM leveren.
Wij Nederlanders hebben al jaren last van die ‘accepteer de cookies’ melding voordat je een site kan bekijken. Hier lijkt eindelijk een einde aan te komen want in 2018 wordt mogelijk de Europese cookiewet ingevoerd. Deze zal de huidige Nederlandse cookiewet vervangen en dat lijkt voor bezoekers goed nieuws!
Websites gaan steeds meer op elkaar lijken. Vooral de laatste jaren is deze visuele trend online steeds duidelijker merkbaar. Een foto of video over de volledige breedte als achtergrond, het logo links boven, de navigatie rechtsboven, een titel met beschrijving als overlay en daaronder een grote call-to-action.
Met een klein team van digitale ambachtslieden werken we aan creatieve en technische uitdagingen. Wij zijn zeer gedreven als het aankomt op creativiteit, efficiëntie en user experience. Om aan de grote vraag naar onze expertises te kunnen voldoen zoeken we part- of fulltime versterking voor ons team.
Het eerste exemplaar van het jubileumboek ‘750 jaar Oudewater in Beeld’ van ruim 2 kilo Oudewaterse historie met meer dan 1.000 beelden is vandaag om 10.00 uur overhandigd aan twee ambassadeurs van de Stichting Oudewater 750 jaar Stad. Dit speciale moment vond plaats in museum De Heksenwaag.
Een nieuwe website laat aan uw opdrachtgevers en relaties zien dat uw bedrijf actief en sterk is. Tevens laat het zien dat uw bedrijf innovatief is en meegaat met de nieuwe ontwikkelingen in de markt. Een nieuwe website is daarom altijd een strategisch slimme zet en een onmisbaar item.
Slechts 8 mm dun en weegt minder dan 400 gram, komt de IKEA Catalogus 2015 pre-geïnstalleerd met duizenden woninginrichting ideeën. Om in te spelen op het feit dat het browsen naar een IKEA-catalogus een soort van holistische zintuiglijke ervaring is, heeft het bedrijf een nieuwe reclame bedacht, een fantastische parodie op Apples producten.
Op 5 januari jl. is het team van Van Schaik Grafimedia BV versterkt met Ron Triep. Ron is als accountmanager verantwoordelijk voor de sales.
Maatschappelijk verantwoord- en duurzaam ondernemen is de trend van 2014. Papier en karton is hierbij van groot belang. Nu komt het vaak voor dat er onder de consumenten een negatief beeld bestaat over de duurzaamheid van print media. Papier zou bomen kosten, zou slecht zijn voor het mileu. De Nederlandse papier- en kartonketen heeft de waarheid in een brochure gezet om de meest hardnekkige vooroordelen over de duurzaamheid van print media uit de wereld te helpen. Dit doen ze door een aantal mythes en feiten voor te leggen over onderwerpen als recycling, bos en hout.
De opmars van smartphones vanaf 2007 is enorm groot geweest. In deze relatief korte periode is de smartphone mainstream geworden en hebben we de Nokia 3310 ingeruild voor een moderne smartphone. Met de komst van de smartphone nam ook het mobiele browsen een enorme vlucht. Iets wat de eerste jaren nog ongemakkelijk en traag was maar zowel het netwerk als de revolutie van de smartphones hebben daar inmiddels verandering in gebracht.
Sinds januari 2014 beschikken wij over onze eigen foliedruk machine. Bij dit speciale drukprocedé wordt er met een messing stempel en warmte van ongeveer 130 graden een folie van bijvoorbeeld, kleur, metaal, zilver en goud, op papier of karton gedrukt. Zelfs speciale holografische folies kunnen gebruikt worden, foliedruk kan daarmee een waardekarakter aan drukwerk toevoegen denk aan bijvoorbeeld voor certificaten, diploma’s en dergelijke. Je kunt de foliedruk ook gebruiken om je waardedrukwerk te beveiligen.
Met inzet van de Pinca applicatie bent u in staat om uw documenten eenvoudig te beheren, bewerken en te bestellen. Door gebruik te maken van de Pinca applicatie heeft u 24 uur per dag / 7 dagen per week het overzicht over al uw uitingen en documenten. Beheer uw huisstijl, bestel snel en efficiënt, voer aanpassingen zelf door en bespaar veel tijd en geld.