Werkt goed he?

Ondanks al die mediaprikkels van tegenwoordig
hebben wij je aandacht gegrepen met een eenvoudige DM.

Bekijk de videopresentatie

Meer aandacht via direct mail

Waarom een direct mail zo goed onthouden wordt? Zo’n boodschap met je eigen naam op je deurmat komt betrouwbaar over. Het is persoonlijk en de aandacht hiervoor is intensiever. Online mails worden daarentegen vaak als opdringerig gezien.

Wist je dat:
  • 56% van de ontvangers van een direct mail de informatie aandachtig leest?
  • 56% van de direct mail-lezers de inhoud een week later nog herinnert?
  • Slechts 7% van de online lezers doorklikt op een advertentie?
  • Minder dan 20% van de online lezers de inhoud een week later nog herinnert?

Direct mail werkt!

Raadpleeg De Mediagraaf
Hi, ik ben de Mediagraaf 👋

Hulp nodig met je grafische output in print, productie en online?

Bel De Mediagraaf0348 56 30 55 Wij zijn vandaag een dagje vrij! Waarschijnlijk neemt er niemand op. Op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur is er zeker iemand aanwezig. Het is weekend, wij pakken onze rust! Maandag zijn we er weer.
Mail De Mediagraaf
Psst, volg je mij al?

Volg mij op Instagram voor tips en ideeën over jouw grafische output.